Skitdag

Idag är en dag då allt har skitit sig totalt. Jag skulle möta en tjej i hornstull klockan tio och eftersom det tar ett tag att åka så åkte jag tidigt. När jag sitter på tåget och åkt några stationer så får jag ett sms att hon inte kan ses idag. KUL tänkte jag, men gick och körde ett hårt pass på gymmet så att jag fick ur mig lite ilska.
När jag kom hem skulle jag boka tid för uppkörning, och jävla skit att jag inte gjort det tidigare.
CIRKA en och en halv månads väntetid i jakobsberg.. jo jag tackar. Det var ju kul, hej köra upp i snö.. hej grinig tjej.
Har gått hela dagen och varit så besviken för detta, körningen och teorin sitter ju nu. Jobbigt att läsa teorin såååå länge till.. Får ringa varje dag och höra om de fått några avbokningar. Vill köra upp inom dom närmsta veckorna punkt slut.
 
Imorgon börjar jag 16.00

godnatt!
Gladtjej.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback