Rainy monday.

Godmorgon!
Hur mysigt är det inte att vakna i älsklings famn? varmt och gött tills man måste gå därifrån.
Åkte hem och sov vidare till klockan 10 och nu har jag precis fixat mig. Kollegan hämtar snart upp mig här hemma.
Dagen till ära har jaf fixat en donut i håret haha, hade en donut sen tidigare som jag aldrig lyckats få till men nu så!
Idag har jag bara en kund klockan 12 och sen ska jag åka och städa hos farmor. Pappa hämtar upp mig klockan tre hos farmor, då ska vi åka till jula. Ska kolla på Ed Hardy mattor till bilen, nu är det pimp my ride som gäller!
Tror jag ska ta och zumba ikväll, inte kommit iväg till zumban denna termin eftersom jag oftast tränar på dagen/morgonen på friskis. Det blir antingen zumba eller medelgympa ikväll har jag iallafall bestämt mig för.
Hoppas sen att jag får hoppa ner i älsklings famn ikväll och sova gott i tryggheten.
Nä, fixa det sista innan jag blir hämtad! Ha en skön dag :)
 
 
                                                               Ta mig tillbaka till paradiset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback