Lördag

Vilken sol det har varit idag! Men det är kallt i luften, det tillhör ju hösten.
Usch tänk att snart är vägarna vita och det är halt, vintern är alldeles för nära.
Känns som om det nyss var sommar och man var i Grekland. Jag hatar vintern, låt det få vara sommar 12 månader istället för vinter i ett halvår..
 
Idag har jag vaknat bredvid världens bästa och sen åkte jag för att jobba. Det var en tjej som ville bli fin om händerna så då är det bara att ställa upp. Franska vita med silvriga paljetter på ringfingrarna.
Jag hade tänkt att jag skulle hunnit med mina egna naglar idag också men jag behövde även färga håret.
SÅ nu har jag färgat håret i spegeln i badrummet, har säkert fortfarande kvar värsta utväxten där bak om man lyfter på håret lite.. Tänkt göra tvåfärgat denna gång men får dra i en annan färg i salongen i veckan istället.
Jag tänkte att jag skulle ta två sektioner över öronen och färga lite mörkare än den röda jag annars har i hela håret.
Hello red hed, skulle duscha av håret och de såg ut som ett blodbad i hela badkaret haha
 
Är sjukt nervös till måndagen, då är det halkbana som gäller för mig klockan 10.15... GAAAAH..
Väntar på att älskling ska ringa så jag kan ta mig dit :)
 
Ha en skön lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback