lördag och teoriplugg

Godmorgon!
Filip är morgonpigg och väckte mig kvart i nio och började prata om frukost. Jag hade bara ont i rumpan eftrt träningen denna vecka så det var de jag tänkte på.. igår körde jag en två timmar lång körlektion och jag fick höra att körningen sitter. Så nu gäller det att plugga teori tills man inte kan annat än alla regler och skyltar. Jag har pluggat hela morgonen och det känns som om det sitter men man vet ju aldrig. Kanske sätter mig och ska göra provet och får total black
Out.. nja, får helt enkelt plugga varje dag fram tills jag ska göra provet. Har inget bokat ännu men vi får se om de bokas snart. Har tre körlektioner kvar varav en dubbellektion som jag ska ha på fredag.
Veckan sin kommer på jobbet ser rätt seg ut så jag får plugga som en galning denna vecka.

Ett prio är att fixa mina naglar! Man har aldrig tid med sig själv.. jag funderar på antingen brons/röda eller grå svarta som fadas ner.

Nåja! Plugga var det ja.
Hare gött:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback