Halkbanan avklarad.

Halloj!

Kom nyss hem från medelgympan,haft fullt upp hela dagen fram till nu.
Gick upp tidigt idag och då var det dags att åka till halkbanan på Gillinge.
Jag skulle möta min bilskolelärar vid hennes parkering då hon jobbar på gillinge.
Vad jag inte visste var att jag skulle köra dit så jag fick nyckeln i handen så var det bara att brumma iväg.
Allt gick bra och när vi kom fram satt det hur mycket folk som helst som skulle göra halkbanan.
Cirka 27 personer men i olika grupper såklart, vi var 8 i min grupp.
3 tjejer och 5 killar som man skulle dela in sig 2 och 2 med..
Det var sjukt kul men svårt att kunna hantera bilen i hög hastighet!
Babblar bara, är helt död.
Upp tidigt imorgon också då..

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback