extensions

God kväll!
Kom hem från jobbet för ett tag sen. Full rulle hela dagen, de gillar vi! Tog mig en rejäl sovmorgon till 10 och sen åkte jag till jobbet för att ta emot Nina extensions kund. Hon hade lite nya planer så det blev till att slinga en gång lite mörkt innan jag skulle börja sätta i hennes extensions. Det hela tog nog runt 2, 5 timme, tar tid att bli fin! Det blev jättefint men behövdes några slingor till på sidorna så vi beställde ett paket till som vi ska slänga i på fredag. Fattas alltid några på sidorna eftersom man oftast har lite kortare hår där. Det kommer bli kanon bra sen när allt är klart.

Imorgon börjar jag klockan 10 med en påfyllning och sen har jag en klipp och färg efter det för att sen avsluta med en påfyllning. Efter jobbet så ska jag åka till stan för att möta en tjej och sälja mitt paraffin bad som aldrig kommer till användning. Bättre det än att låta det stå och damma. Sedan ska jag ut och brumma med Carolina klockan 19 i mörkret. Det ska bli spännande!

Have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback