Dålig uppdatering.

Hej!

Varit lite dålig på att uppdatera men har pluggat teori varenda dag. Så svårt men man får väl hoppas på de bästa.
Tycker man läser och läser så något måste ju fastna iallafall.
Igår körde jag lektion 7.30 och i två timmar och övade fickparkering och vanlig parkering.
Har inget att gå egenom längre så nu övar vi på det jag vill. Körningen är i princip klar så nu ska jag boka teori och uppkörning! Inväntar min kod som kommer i brevlådan i veckan, sen jäklar:)Carolina min körlärare är i turkiet i en vecka nu så när hon kommer tillbaka ska vi boka. Så nu är det bara att kötta teori varje varje dag och hoppas att den sitter!

Sovit hos hjärtat inatt och är här nu,lyssnar musik och tar det lugnt.
Idag är det även 2 år och 7 månader sen vi blev tillsammans.
ÄLSKADE FILIP!
 
Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback