Dags för lite jobb!

Halloj!
Igår gick hela kvällen åt att vänta på min lilla bil som var på kamrems byte. Det tog typ 4 timmar pågrund av att ett slags hjul satt så hårt fast att de var tvungna att värma bort det.
Sen var bilen klar och då skulle vi köpa olja för det var tydligen tomt, herregud vad billigt med olja!
Cirka 800 kr för 4 liter lja, man tackar ja.. Jaja bara inse, men tur att den bara behöver bytas en gång om året typ.
Lite deppig igår kväll men fick köra blåbäret sen och den var rolig och skön att köra.
Nu ska pappa bara byta lite olja och oljefilter sen är det bara tuta och köra!

Har fixat klart mig, ska snart åka till jobbet och jobba några timmar,från 13-16.30 ungefär.
Jag vill se taken 2 på bio i helgen, någon som vill se??
Ikväll ska jag få träffa lilla hjärtat.
 
Nu ska jag fixa det sista, ha en skön fredag!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback