Bokar av,bokar,bokar av,bokar.

Hur ska man börja ett inlägg? ba hej,eller? hahah
Nämen idag fick jag sovmorgon och var ledig från jobb så jag åkte och körde ett hårt träningspass imorse.
Körde ca 50 minuter på crosstrainern och körde några benmaskinen. Benpress? ja just det så heter den.
Mina ben är nog de ända på min kropp som är starka och muskliga. Har ju kvar mina muskler sen jag red och så kör jag ju benövningar varje gång jag tränar. Mina ben ska bli muskelpaket! Rumpan också gärna.
 
Har övningskört idag med pappa och jag tyckte att det såg så jäkla halt ut och körde skit sakta men de var inte så halt som jag trodde. Men tog det hellre lugnt än att vara rädd:)

Lagade nyss mat, det blev en sen lunch och tidig middag alltså. Kött och pommes med bea,kul att laga till sig själv.

På tal om rubriken så är de så jag håller på. Och det handlar om körprovet,det kommer in återbud lite då och då och då vill man ju ha den tidigaste tid man hittar men då finns det inga teorítider innan.. Har redan bokat om tre gånger haha! Men som det ser ut nu är det dags den 23 november så då jäklar ska jag klara körkortet!!
 
Vet inte vad som händer idag,är lite less på saker och ting.
Hoppas ni får det bättre;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback