Bilinbrott

Jag blir så arg! Andra gången på kort tid som det händer något på parkeringen utanför våra lägenheter.
Alla som bor här delar på dessa parkeringar,alltså står cirka 30 bilar tillsammans och av dessa bilar väljer de mammas bil. Den har blivit inslagen,tuvkopplad och de har tagit saker inatt.. Det blir roligt sen när jag får körkort,var ska jag våga ha min bil? den är också äldre och säkert lätt att tjuvkoppla,JÄVLA SKIT.
 
För ungefär två veckor sen var det några som hade slagit in 14 bilars fönster på vår parkering men då klarade mammas bil sig. och nu, försökte dom sno bilen istället och åka iväg. Idioter, man ska inte ens få ha sin bil ifred på sin egen parkering. Vilket lugn man kommer ha i kroppen hädanefter.
 
Ska iallafall åka iväg på ett medelgympa pass nu och sen hem och duscha och fixa mig inför kursen ikväll.
Ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback