31/10

Halloj!
Inatt vaknade jag vid 4 och det slog mig att jag då skulle gå in på nätet och kolla om det kommit några återbud för uppkörning och det hade det. Så nu är det dags ännu tidigare än vad jag hade bokat först.
Så skönt. Igår kväll köre vi som sagt och det gick hur bra som helst. Fickparkerade,backade runt hörn och körde runt typ vi visste inte var vi skulle åka riktigt haha. Carolina fick hjärnsläpp och sa åt mig att köra var jag ville så jag körde runt lite. Sen skulle jag få tanka bilen också så nu kan man allt hehe.
 
Vaknade klockan 8 idag och har fått äran att göra två tjejer fina om tassarna idag. De båda valde samma rosa färg utan att de var där samtidigt. Pinky winky! Fint och snyggt.
Ska alldeles snart åka iväg till revisorn med mamma sen ska vi svänga förbi mormor och hämta en parfym hon köpt åt mig. Ikväll ska jag färga mammas hår och så ska jag nog lägga mig tidigt. Är helt slut i kroppen efter måndagens benpass på gymmet. De sitter fortfarande kvar så jag körde rätt lugnt idag fast benen fick jobba lite extra.
Vilka jäkla benmuskler jag kommer få, benpress 70 kg. Mitt mål är 80/90 kg om någon/några veckor.
Benen ska vara slanka snygga och muskliga ;)
 
Nu kommer mamma så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback