27/10

Ligger i soffan och har precis pluggat körkortsteori.
Fick 62 av 70 men det som är segt är att det krävs 65 rätt av 70 på dessa prov så jag är underkänd. Buuuhuu..
Tur att det bara krävs 52 rätt på riktiga provt, men att de räknar bort 5 frågor känns lite onödigt.
Jaja,bara att plugga varje dag fram tills jag ska skriva teorin och hoppas på att mitt huvud är på sin bästa sida då.

Idag har jag varit hemma, har kollat på sunes jul,vilat och ätit pizza i stäket med pappa.
Vilka jäkla pizzor! fick knappt plats på bordet och jag blev helt chockad när hon kom och serverade min pizza..
Kollar nu på repris från ensam mamma söker och inväntar så mycket bättre som börjar ikväll.
 
Har suttit och kollat på lite grejer jag vill ha i julklapp men lär ju inte få något hehe;)
Grymt fina vinglas från orrefors, divine heter dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback