wtf

Jag skrev ju inget om boomerang i inlägget innan haha även fast rubriken löd så..
Jag vill ha en till boomerang jacka, de är så gosiga. Har köpt en billig på blocket för att den var sliten men ack så varm. Måste hitta en till i fint skick och inte så dyr, lyckas kanske!
Min BIL ÄR FIXAD OCH GÅR NU SOM EN KLOCKA..
släng dig i väggen du som utbildad meck inte klarade av att fixa detta och pappa som inte är utbildad utan tycker bilar är kul klarade av detta.. Så nu är jag glad, nu är det bara att hoppas på att körkortet ligger i min hand nästa vecka bara. teori teori teori...
 
Imorgon börjar jag tidigt, har en kund som ska färga,slinga och klippa sig och sen ska vi fylla på hennes naglar så blir en stor behandling på morgonen. Har en lucka från ca 11 till 16, riktigt kul.
Då ska jag gå och köpa rosa snö skyffel och papper att skriva ut mina prislistor på. De behövs lite tjockare papper till det nämligen.
 
Ikväll är de bonde söker fru så jag ska kolla på dom mupparna och åka iväg och köpa en elfil!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback