Snart jul.-

Sitter i soffan och kollar fotbollsgalan. Tråkigt men finns inge annat roligt heller:)
Slutade runt 15 idag och åkte med pappa och köpte tjockt papper så att jag kan skriva ut mina prislistor..
men de blir inte riktigt som jag hade tänkt då jag har annan upplösning eller något så de hamnar fel..
 
Får be Annica om hjälp imorgon helt enkelt.
Imorgon har jag endast en kund klockan 10.00 och sen måste jag träna och åka hem och plugga teori..
Så sjukt konstigt, jag gör repetitions frågorna och får as dåliga resultat. Sen går jag över till sluttesterna och då får jag 52-56 och godkänt är 56 så där får jag ju bra resultat.. Hmm skumt.
Kanske ska gå på sluttesten helt enkelt..
 
Helgen har varit lugn och mysig, jag jobbade i lördags och igår var jag hos pappa me bror en stund och sen fick han för sig att åka och köpa ny bil så vi bar iväg och köpte bil.
Har sovit hos hjärtat hela helgen och de finns inget bättre än att vakna upp i famnen och somna i den varma famnen.. GOS!
 
 
Trött tjej ikväll,var och tränade vid 18 och funderar på att sova snart hehheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback