Galen..

Idag var jag tvungen att gå upp tidigt så jag är trött i skallen idag men var tvungen att plugga körkortsteori ändå.
De är ju dags snart och jag pallar inte plugga för de går dåligt ändå hehe..
Hade bara en nagelkund idag så jag åkte hem sen och fixade lite, hoppade i ziperallen och satte mig i soffan.
 
Ska snart få middag hoppas jag och sen ikväll runt 18 så ska jag ut på min näst sista körlektion förmodligen..
Undrar var de bär av idag, vill öva på parkering och start i backe en sista gång innan uppkörningen iallafall.
 
Imorgon ska jag sitta på curves i veddesta hela dagen och måla naglar på de som är där så det blir rätt slappt.
Har nu alla reklamlappar ochh visitkort klara så nu ska jag ragga kunder!
 
Nåja,hörs efter jag brummat bil:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback