Brum brum

Hallo!
Hela helgen har jag varit hos lilla hjärtat. Myspys!
Imorse så kom pappa med min bil så jag fick köra runt med honom till bålsta för han skulle köpa kläder till julbord.
Det är lite läskigt att köra ensam men samtidigt skönt. På med hög musik men då känner jag mig okoncentrerad så får sänka lite ibland haha.. Man vänjer sig ju såklart, imorgon hade jag tänkt ta motorvägen till jobbet och lämna av lite saker. Bäst att passa på att köra så mycket man kan så man vänjer sig med känslan att man faktiskt kan själv.
Väntar in att klockan ska slå 18 så pappa och jag kan åka och hämta tillstånd till min bil så jag får stå gratis hemma. Nu får jag köpa biljett och de kostar 6 kr i timmen så det blir rätt dyrt om jag ska betala varje dag jag står så det vägrar jag. Negativt med våra parkeringsplatser är att det nästan aldrig finns några platser lediga och att folk saboterar. Jag har nu satt en stor rattkrycka på ratten och sen ska jag köpa ett fake larm som blinkar i fönstret så ingen får sno min lilla bil eller krascha rutorna..
 
Dags att börja handla julklappar snart! Köpte en idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback