Boomerang

Kom nyss hem från jobbet. Började klockan tio idag me en grinig jäkla kund som inte har något vett..
Hon skulle resa iväg imorgon och jag ville föra en konversation så jag frågade lite frågor om barnen och flyg och så vidare. Fick till svar att vi skulle prata om något annat för jag oroar henne och det tyckte hon inte om..
Stackars människa kan inte må bra alltså.. Lika roligt att klippa varje gång, tänk att en människa aldrig visar ett leende. Just så kul har jag när hon kommer!
Nåja det var ju inte hela dagen så jag stog ut, hade en klippning sen och sen var det dags att träna.
Körde crosstrainer ben och mage men hade kvar träningsvärk från i måndags så kunde inte köra så hårt med benpressen idag. Har fått hjälp att fixa med mina informationsblad där det står mina behandlingar och priser och min fina rosa logga så jag ska köpa papper och skriva ut dom så fort som möjligt.
Bra att dela ut så folk kan kolla och bli sugna på att boka en tid.
 
Ska snart koka potatis och sen ta det lugnt, får se vad som händer ikväll.
Imorgon börjar jag jobba 8.00...zzZZzzzzz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback