äntligen

Teorin satt denna gång! 57 rätt av 65 möjliga fick jag igår så nu kan jag andas ut för en grej iallafall.
Negativa är att det inte finns mycket tider för uppkörning ifall jag skulle kugga på fredag. Har inte riktigt kvar den där känslan att man kan köra bil när man kuggat en gång för små skitsaker..
Bara försöka fokusera och tänka på det som var "dåligt" så ska det nog gå vägen kan man hoppas.
 
Idag har jag varit och hjälpt farmor att städa och så fick jag pannkakslunch där och sen jobbade jag en stund.
Var iväg till gymmet och tränade så svetten rann så det var skönt så nu har jag precis ätit en bit pepparkaks kladdkaka som var sjukt god. Saknades dock en klick grädde som mamma hade glömt att köpa..
 
Nu ska jag fortsätta kolla på bonde söker fru. Imorgon börjar jag sent och slutar sent så det lär bli kolsvart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback