6/11

Vaknade halv tio idag så tog mig en liten sovmorgon. Sover hela tiden och är lika trött när jag vaknar,skumt det där.Borde gå och köpa lite vitaminer eftersom jag tränar så mycket också så kan de behövas lite tillskott.
Åkte med mamma till stationen vid ett och åkte till jakan och kikade lite. Jag köpte farsdag present till pappa, två stycken Lasse Åberg glas som han sparar på. Smet även in på gina och hittade en skjorta med korta ärmar med nitar på axlarna som det var halva priset på så jag slog till.
 
Jag började jobba 14-15 idag och hade då en stor behandling, en tjej som jag slingade för ett tag sen som vill bli BLOND.. inte så lätt när tjejen varit svarthårig innan.. De mörka pigmenten har satt sig ganska hårt men vi fick henne många steg ljusare upptill iallafall så vi får göra stegvis som det är som gäller när man en gång färgat svart och ska bli blond. Lek inte med svart färg kära vänner :)

Tog ju ett tag som sagt eftersom blekningen inte ville ta på topparna men det blev bra sen iallafall!
Imorgon ska pappa och Niklas försöka fixa kamremmen på min bil så jag kan ut och åka med den och jag ska jobba och träna och fixa en fin prislista att ge till kunder.
 
Jag börjar tio imorgon och har tre kunder och därimellan ska jag hinna träna också. Jag vilade kroppen idag eftersom jag kände träningsvärken från gårdagens medelpass!
 
Ska snart åka till hjärtat om han kommer ihåg mig när han åker från jobbet.
 
Småstads drottningar ikväll! Måste se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback