29/11

Halloj!
Idag hade jag full rulle på jobbet och tog buss och tåg idag pågrund av väglaget. Det visade sig dock när jag kom ut att jag hade kunnat tagit bilen för det var inte halt utan bara blött på vägen. Suck.. man ska inte alltid lyssna på vad mamma säger utan våga prova.
 
Kom hem runt 5 idag och stod och skrapade mina rutor och sopade av snö från bilen eftersom den såg ut som en igloo min lilla bil. Så nu är den sopad lilla blåbäret! Imorgon ska jag bara ha en kund,hämta ut mitt körkort och åka till mormor och morfar och visa min bil och körkortet. Helgen blir det jobb som gäller och eventuellt sälja grejer på loppis på söndag. Behöver lite pengar nu till jul och julklappar, julkalendern snart. Jag är som ett barn på julafton och nu innan också. Längtar ihjäl mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback