27/11

Dagarna bara springer iväg och snart är det jul igen! I år ska vi fira hos pappa i hans stuga med tomt mitt ute i skogen så det blir riktigt mysigt. Synd bara att vi inte har någon brasa att värma oss vid..
Snart är det dags att försöka köpa lite julklappar, har köpt några men är långt ifrån klar med den biten.
 
Idag vaknade jag upp hos hjärtat rut 9 och vid 11 åkte vi till friskis i jakan och gymmade. Jag sprang lite och körde crosstrainern och hjärtat kämpade på med sina övningar. Jag körde dit och hem och sen åkte jag ut till pappa och klippte honom och sen tillbaka till hjärtat. Jag har varit hemma sen klockan 4 och det känns så tomt när man umgåtts med varandra dag och natt ett bra tag men det är bara att bita ihop. Har lagat lite mat och åt nyss grädde och jordgubbar. Mums!
 
Imorgon har jag en kund klockan 13 men innan det ska jag träna lite så jag åker direkt därifrån till jobbet. Ska agera chaufför åt pappa imorgon också då han ska till stan på julbord.
 
Sitter och suktar efter en äkta pälsjacka för det lär värma ungefär lika mycket som en dun. Har hittat en fin men har inte råd att lägga ut pengar just nu:(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback