1/11

Vad tiden går! Snart är det julafton minsann.
Idag har jag varit hemma hela dagen, kollat på madicken och pluggat körkortsteori.
Har även städat,tvättat och fixat med papper. Värsta hemmafrun, utan att laga mat då.
Har ingen mat hemma och mamma åkte idag och kommer inte hem förren på måndag haha.
Tur att broren kommer hem så han kan göra thaigryta till mig kanske..mmmmmums
Sitter just nu och väntar på F som ska hämta mig, jag ska äta någonstans och sen ska vi åka och klippa han.
Tänk vad bortskämda de i min närhet blir, mamma skriver ett sms och ber mig ta hem hårfärg.
Killen ber om att få bli klippt. Bara vifta med handen så kommer jag, eller?
Nää.. imorgon är det segt så jag ska åka med pappa till katthemmet och lämna en vildkatt som bott under hans hus i säkert tre år. Nu får en flytta, skönt! Den skrämmer pappas kisse Siri så det är bra.
 
Imorgon bitti kl 8.00 blir det träning måntro, nu kör vi. Börjat få till magen lite, så skönt att man ser lite resultat.
 
ha de najs:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback