ziperall

Godmorgon! Vaknade tidigt idag och hoppade direkt i ziperallen. Magen känns alltid bra på morgonen men sen ju längre dagen går desto värre blir det. Ska åka till apoteket med pappa halv 11 och köpa något receptfritt och se om det blir bättre. Ska även åka till Ikea,rusta och plantagen och kika lite innan jag ska klippa min kund kvart i 1.
Endast en kund idag men imorgon är det full rulle på jobbet och även hela helgen. Jag hoppas att vägarna är bra imorgon så jag ska våga ta bilen. Är så feg med all snö och är rädd att man bara ska sladda runt på vägen. Avfarter och påfarterna är alltid så dåligt underhållna har jag märkt! Ska köpa julklappar på ikea och sen får vi se om jag hittar något annat roligt. Jag behöver köpa nya torkarblad till min lilla bil så att jag ser något när man kör.
 
Klädångest har jag också, köpte en snygg tröja på gina häromdagen som jag tycker om men har gått runt med den sen jag köpte den hehe..
 
 
   Kanske man ska köpa den andra i grått och blått också?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback