Väntan

Åh det är så fint och mysigt ute! Helt vitt,kallt och krispigt och solsken. Hellre såna här dagar än slask och blåst.
Vaknade upp hos hjärtat imorse och kollade på julkalendern och sen åkte jag hem då jag skulle fixa lite saker.
Jobbade igår och idag hade jag en kund klockan 13.00 som ville bli fin om sina händer.
Vägarna var nästan torra idag och det var skönt då är det inte lika läskigt att köra bilen.
Imorgon ska jag träna innan jobbet och sen har jag kund klockan 11.00 och 17.00 lite seg väntan där i mellan men får väl hitta på något kul.
 
Har tänt adventsljus och kollar på twillight på tvn som går just nu och ska adventsfika med mig själv snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback