Tröttmössa

Kom hem från jobbet för ett tag sen och dagen har gått i ett.
Gick upp 7 imorse och kollade på julkalendern och sen vid 9 så åkte jag iväg till farmor för att hjälpa henne att städa. Jag hjälper ju henne varannan vecka att städa och får lön för det hehe.
Idag hade jag två stora färgbehandlingar och det tar ju rätt lång tid och den ena skulle ha lite annorlunda färning. Så kul med nått nytt! Hon sa att hon ville ha röd,blond och svart och jag fick välja hur jag skulle lägga färgen så det var kul.

Imorgon börjar jag antingen 11 eller 13 beroende på en kund så jag får se. Blir ju iallafall en liten sovmorgon men om jag känner hjärtat rätt så kommer vår väckarklocka att ringa klockan 8...kuuul
Ska snart hoppa in i duschen och sen ta blåbäret till hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback