Tredje advent

 
Idag vaknade jag upp tidigt hos hjärtat och så kollade vi på julkalendern. Det händer grejer där och den är så bra haha.. Vid 10 åkte jag till stan med mormor och letade lite julklappar och så skulle vi gå på julmarknaden i gamla stan. Den var dock inte så bra och jag hade önskat att jag åkte till sigtunas marknad istället men jag får vänta till nästa år. Har handlat klart julklappar till några idag så nu har jag bara tre stycken till att köpa så det är skönt!
Måste hämta ut en julklapp jag bokat hämtning på åt pappa så den ska hämtas i veckan och det är en rolig julklapp.
Imorgon är det en lång dag på jobbet men det är roligt när man har att göra. Dagen börjar med en färg/klipp och sling kund klockan 9 och har sedan en till stor behandling och sen avslutas dagen med två nagelkunder på eftermiddagen. Det som är kul nu innan jul är att alla vill vara extra fina och då är det fullbokat. Mindre kul är dock att det är halv dött i januari då ingen har pengar kvar efter jul och julklappar så det är bara att köra hårt nu då!
 
Har slagit in julklapparna nyss och ätit tomtegröt till middag. Slasket utomhus får gärna återgå till pudersnö så att man kan återfå julkänslan igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback