Pälsen har kommit!

Idag har jag en ledig dag för att jag ska jobba hela helgen igen. Imorse var jag med pappa och kollade på ny bil till honom som han ska köpa imorgon. Kul för honom med en nästan helt ny bil för en gångs skull..
Åkte sen iväg med min lilla pärla till mekonomen och skulle mäta batteri och generator och se om det var det som gjort att mina varningslampor lyser lite då och då men det var generatorn som var på väg att gå.
Så pappa ska byta den nästa vecka.. det är billigt att ha bil HAHA. Tur att den var billig att köpa iallafall..
Nu när jag kom hem så hade mitt avi kommit så min päls har anlänt. Ska gå upp till centrum och hämta den och ser det som dagens motion i puls snö. Det blir bra det!
 
Hatar att vara ledig för man har aldrig någonting att göra om dagarna men får väl se sen om jag ska rensa garderoben men har ingenstans att lägga det jag rensar ut.. hmmmmm
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback