Nya skor.

Har precis lagat en god middag. Det blev fläskfile gryta med curry och vitlök samt paprika och lök och till det kokade jag ris. Det som är tråkigt är att laga mat till sig själv men annars får jag ingen mat så det är bara att laga!
Satt och tänkte lite på att jag inte alls shoppar lika mycket som förut och sen kom jag på mig själv att jag nyss beställt pälsen och sen var jag och köpte ett par Uggs liknande skor från H&M idag. Känner mig ändå rätt duktig och jag tror det blev så när jag skaffade bil. Blev mer snål med pengarna då för jag vet att jag måste hålla i pengarna till bensin och ifall någonting behöver lagas. Imorgon måste jag vara i salongen till halv nio för att släppa in några bygg killar som ska göra någonting och sen har jag en stor behandling. Tjejen ska färga sin röda utväxt,avfärga längderna eftersom hon vill ha en ombre och sen efter vi avfärgat måste vi bleka upp det avfärgade. Det lär ta några timmar så det blir en utmaning för mig men det är kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback