Magont

Min mage har krånglat varje dag sen i söndags.. Vet inte riktigt vad det är men tror att det är magkatarr. Det bubblar,svider och jag känner mig hungrig hela tiden och rapig. Så jobbigt för om magen krånglar så funkar man inte. Känner ju av den hela tiden och det är så sjukt jobbigt! Är rädd att det kan vara magsjuka men då borde det ha slagit till för länge sen tycker jag. Jag får inte bli sjuk heller då jag har mycket stora behandlingar inbokade nu och hela helgen.

nåja, går upp varje morgon och kollar på julkalendern och den är ju bäst i år. Så roligt att de sparat saker ifrån när den gick förut. Man känner verkligen igen allting! Dags att snart åka och julshoppa, ska se om pappa och jag åker någonstans imorgon och kollar lite innan jag ska jobba. Har en kund som ska klippa sig klockan 13 och med henne är jag klar 13.35 lite segt att åka för det men vad gör man inte för kunderna! Nu ska jag fortsätta att kolla på julkalendern och tycka synd om min lilla mage och invänta min fina blårävspäls som kommer nästa vecka:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback