Julkänsla

Kom hem för en timme sen och just nu står det lussebullar på jäsning här hemma och julmusiken spelas.
Hade tänkt att jag ska göra lussesnäckor med vaniljfyllning för jag tycker att vanliga lussebullar oftast blir så torra och tråkiga. Ska även laga middag samtidigt så jag är en bra hemmafru minsann. Synd bara att mitt hjärta jobbar så att jag får göra allt detta till mig själv..
 
Igår hade jag ner en av mina favorit ljuslytkor som jag fick från bror i julklapp förra året. Får köpa ny men den är så dyr men så fin så jag måste nog det ändå..
 
Idag tränade jag och hoppas att jag kommer igång igen efter en vecka av vila, man är fasiken inte van att vara en soffpotatis som man blir så fort. Det är bara att på det igen och kämpa, vill se resultat fort och det är ju det som gör att man slutar träna när man inte tycker att man ser något resultat.
Jag tror också att det blir så att man själv inte ser men att andra ser resultat så jag får hoppas på det!
 
Åter till lussebullsen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback