Jul

Nu är det inte långt kvar! Har jobbat idag och sen åkte jag och pappa till karlsson och handlade lite.
Köpte julklappa till kollegorna och så köpte jag grejer så att jag kunde göra knäck.
Har gjort knäck och mjuk pepparkaka idag och sen la jag mig på soffan och råkade somna...
Sov inge bra inatt och blödde även näsblod som brukar vara ett tecken på att man inte sovit bra. Iallafall för mig...
Imorgon ska jag upp klockan 8 och jobba och sen på eftermiddagen så ska vi fira minijul hos mormor och morfar.
På kvällen imorgon ska jag och Filip spela bingolotto på uppesittarkvällen och hoppas att man blir miljonär.
 
På julafton blir vi hos pappa och jag hoppas att han hittar någon fin gran i skogen för jag vill ha en äkta gran i år som luktar gott och ser äkta ut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback