Allting går för snabbt.

På en dag är julen över och jag tycker att det känns lite tråkigt. Vill att den ska vara iallafall i tre dagar och inte en.
Åkte till pappa vid halv 11 igår och var där till 20 på kvällen med farmor,pappa,daniel,mamma och farbror Benny.
Fick lite klappar och så åt vi god mat och fikade och hade det trevligt.
Hos pappa är det alltid så mycket snö och så är det mörkt så det var verkligen jul ute i en stuga mitt i skogen.
Mysigt som bara den! Pappa fick så fina saker av mig och bror men bara grejer till hemmet såklart som andra år. Men det är ju sådant som han behöver och inte vill köpa själv. Vi köpte en robotdammsugare bland annat som nu går runt och dammsuger i huset. Katten är rädd för den men det är lite kul bara.
 
Jag fick bäddset,gosfilt från chilli,sockor,bricka till ljuskyktor,arbetsskor/sandaler,presentkort på chilli,fårskinns fäll att sätta på bilstolen,parfym av både mamma och Filip samt pengar och lotter ifrån farmor.
Det är roligt att öppna julklappar och nu är det ett år till nästa gång..
 
Idag vaknade jag kl 11 och var utvilad och idag har jag inte gjort mycket alls. Kollat på tv,sopat fram bilen och sen har jag kollat på tv resten av dagen. Jag tycker inte om att vara ensam och inte ha något att göra men jag tror att jag behövde det efter denna hektiska jobbvecka.
Imorgon ska jag och Rebecka åka till kista och gå på mellandagsrean. Det var länge sen vi umgicks så det ska bli så roligt att ses igen! Nu sitter jag och väntar på att hjärtat ska sluta jobbet och plocka upp mig hemma.
Jag gillar inte att köra bil i den här snön, det har ju kommit så mycket inatt också! Hua..
 
Jobbet kallar på torsdag igen och även minijul hos mommo och moffa.
 
Ha en fin kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback