28/12

Hej!
Det är segt att komma igång efter ledigheten som varit. Segt att kliva upp på morgonen och också lite segt att komma igång på jobbet tycker jag. Har jobbat sen igår och känt mig bra seg i huvudet och så. Lustigt det där med att bli ledig att man känner sig tröttare sen när man är tillbaka. Har haft en del kunder nu som vill bli fina innan nyår och jag ska även jobba på söndag och måndag. Har även hunnit vara iväg på mellandagsrea med Rebecka och så ska vi sticka in till stan imorgon och kolla lite. Jag letar efter ett par byxor jag köpte ett linne idag från samma serie. Måste ju även ha byxorna eftersom de har fina detaljer och kan bli snygga till en enkel outfit.
Ska snart gå och vispa lite grädde och äta grädde och päronhalvor! Smarrigt värre..
Nyår är ganska oklart, skulle vilja ligga hemma och sova. Gillar inte den dagen alls faktiskt..
 
Nu ska jag vispa grädde och sen hoppa ner i sängen..
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback