15/12

 
Tiden går alldeles för snabbt tycker jag! Jul om cirka en vecka det är inte klokt vad tiden bara rullar iväg.
Har inte handlat alla julklappar heller så har det kvar att göra i veckan. Har en ledig dag denna vecka som det ser ut just nu. Torsdagen blir en ledig dag om jag inte får in några bokningar då förstås.
Idag ringde klockan sju och det var bara att hoppa upp för att ta sig till jobbet. Min första kund plockade upp mig för att jag inte ville köra i snökaoset som skulle bli lagom tills jag skulle åka hem. Idag har jag haft fullt rullande schema men imorgon har jag en ledig dag. Ska bli skönt att slippa ställa klockan och sen så ska jag nog umgås med Rebecka och baka knäck och sånt mys! Skulle egentligen behöva sitta på loppis och sälja grejer och få ihop lite pengar men blir lite tight att boka bord för morgondagen nu.. Sov hos mitt hjärta i natt och det finns inget bättre än att somna och vakna i en varm famn. Älskar dig baby
 
Nu går Harry Potter på tv så jag ska fortsätta kolla på det och ta det lugnt, är sjukt trött och somnar nog om jag blundar några sekunder.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback